سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شعرهای عاشقانه
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
طمع، حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
نویسنده : حسین روشنی:: 84/4/24:: 5:0 صبح

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی خلسه در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب , لذت از دیوانگی
بوسه یعنی حس طعم خوب عشق
طعم شیرینی به رنگ سادگی

بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه سرفصل کتاب عاشقی
بوسه رمز وارد دلها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من , با من بمان
شرم در دلدادگی بی معنی است
بوسه بر می دارد این شرم از میان

طعم شیرین عسل از بوسه است

پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است
بهترین هدیه پس از یک انتظار
بشنوید از من فقط یک بوسه است

بوسه را تکرار می باید نمود
بوسه یعنی عشق و آواز و سرود
بوسه یعنی وصل جانها از دولب
بوسه یعنی پر زدن , یعنی صعود


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

24187:کل بازدید
0:بازدید امروز
4:بازدید دیروز
درباره خودم
شعرهای عاشقانه
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
شعرهای عاشقانه
لوگوی دوستان

لینک دوستان

دهکده عاشقان
پاییزه

اشتراک